<

Часті питання про сервіс готелю

Home Часті питання про сервіс готелю

Який час дати заїзду та виїзду?
Реєстрація починається о 12 ранку. Виїзд до 12 ранку.

Чи дозволений Пізній виїзд?
Так, при наявності можливості. Для отримання інформації про пізніший час виїзду, зв’язатися з ресепшн ввечері напередодні або вранці відправлення.

Де ви знаходитесь?
Ми знаходимося в центрі Миколаєва (Україна) по вулиці Садова 6/4.

Наскільки близько від готелю довколишні пам’ятки, парки та магазини?
Готель Адмірал Грейг розташований у центрі міста в самому серці відомого миколаївського центру розваг. Всього в декількох хвилинах від:

City-Center – головний центр розважальної та торговельної зони
Пр. Леніна – головна вулиця міста
Радянська вулиця – головна пішохідна вулиця в Миколаєві

Є транспорт в / з аеропорту?
Транспортування з готелю надається різними транспортними послугами в / з аеропорту, для окремих осіб і груп. Зателефонуйте та дізнайтесь про наш сервіс для організації транспортування.

Чи трансфер доступні до місцевих пам’яток?
Ресепшн в готелі може допомогти вам влаштувати таксі до будь-якого з місцевих визначних пам’яток. Вони також можуть надати інформацію про безкоштовний трансфер до Коблево чи Одеси.

Ваш готель забезпечує парковку?
Ми надаємо зручну охороняєму парковку на території готелю.

Які зручності у вашому номері?
Спеціальні зручності допоможуть зробити Ваше перебування більш комфортним, як міні-холодильник, сейф для ноутбука.

Є високошвидкісний доступ до Інтернету або Wi-Fi доступний в готелі?
Провідні та безпровідні з’єднання доступні в кожному номері і загальних зонах готелю і включені в вашу щоденну плату за необмежену кількість пристроїв.

Які ресторани в готелі?
Ми пропонуємо страви в ресторані Шторм плюс замовлення в номери готелю.

У вас є послуги пральні / хімчисткі?
Готель Адмірал Грейг забезпечує швидке, ефективне пральння та прасування одягу.

Чи є у готелю місця для куріння?
Готель Адмірал Грейг на 100% вільний від тютюнового диму. Є визначаені місця на відкритих майданчиках для куріння.

Ваш готель запропоновує обмін валюти?
Міжнародний Обмін валют можна спитати на ресепшн в головному холі.

Які форми оплати приймаються, щоб заплатити за мою кімнату?
Ми вимагаємо кредитну картку для гарантії бронювання, однак оплати дорожними чеками, кредитними / дебетовими картками або готівкою при виїзді допускається. Будь ласка, зверніть увагу, що наш готель Адмірал Грейг не приймає именні чеки в оплату в цей час.

Можливо розміщення домашніх тварин?
Ні, ми не дозволяемо тримати домашніх тварин в готелі.

Ми об’єднали деякі з найбільш поширених питань нижче. Якщо вам потрібна додаткова допомога чи відповіды на ваші запитання, будь ласка, зв’яжіться з нашими Консьєржем – Ви можете написати нам або зателефонуйте +38 0512 46 50 88